Juomana tällä(kin) kertaa Kadelmaa, Vadelmacocktailia ja lime Breezeriä.

Pääruokana pekoniananaskanavarras, jossa pekonia, ananasta, kanaa ja specialkastiketta (valkosipulia, oliiviöljyä, balsamiviinietikkaa, soijaa, sitruunamehua, suolaa ja mausteita)

Lisukkeena maissintähkiä voideltuna voilla ja suolalla

(huom. päänkääntö) :)
Jälkkärinä kiivimansikkakiisseliä

Tuomio: Pekoniananaskanavarras oli onnistuneempi kuin olisi ikinä voinut kuvitellakaan. Maissit jäivät valitettavasti keskikastiin. Jälkiruuan koostumus oli räkäisen mansikan oloista, mutta maku oli ihan kohdallaan. Juomat olivat niin kuin aina todella hyviä.
Kommentit