Tällä kertaa päästiin jo kunnon grillin kimppuun. J sai sytytettyä tulen yhdellä tulitikulla!! Hiilloksen syntyessä käytiin kiivas petanqueottelu, jonka L voitti. Toista hiillosta odotellessa kamppailtiin mölkyssä. Voiton nappasi J.

Juomana tällä(kin) kertaa Kadelmaa, Vadelmacocktailia ja lime Breezeriä.
imga20594ly.jpg


Pääruokana pekoniananaskanavarras, jossa pekonia, ananasta, kanaa ja specialkastiketta (valkosipulia, oliiviöljyä, balsamiviinietikkaa, soijaa, sitruunamehua, suolaa ja mausteita)
imga20618xc.jpg


Lisukkeena maissintähkiä voideltuna voilla ja suolalla

imga20645ys.jpg
(huom. päänkääntö) :)


Jälkkärinä kiivimansikkakiisseliä
imga20697wr.jpg

Tuomio: Pekoniananaskanavarras oli onnistuneempi kuin olisi ikinä voinut kuvitellakaan. Maissit jäivät valitettavasti keskikastiin. Jälkiruuan koostumus oli räkäisen mansikan oloista, mutta maku oli ihan kohdallaan. Juomat olivat niin kuin aina todella hyviä.